مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا سال ها در یـوونتوس خواهد ماند

پوگبا سال ها در یـوونتوس خواهد ماند

جوزپه ماروتا ، در مصاحبه خود در مورد شرایط یوونتوس و فیورنتینا و بازیکنان یوونتوس و پیشنهادهایی که برای آن ها وجود دارد گفت .

" با احترام به فیورنتینا اما لیگ اروپا برای ما اهمیت زیادی دارد و متاسف هستیم که یکی از این دو تیم باید کنار بروند . به هر حال ما برای شکست فیورنتینا در دو بازی رفت و برگشت تلاش خواهیم کرد "

" ما باید با تیمی قدرتمند بازی کنیم و باید با جدی گرفتن رقابت با آن ها برای قهرمانی نقشه بکشیم . نمی خواهیم در این مرحله حذف شویم و غیر قابل انکار است که لیگ اروپا اهمییت زیادی برای ما دارد "

پوگبا ؟

" همه تیم ها ارزش او را می دانند و او بازیکن بسیار خوبی است . پوگبا ارزش فوق العاده ای دارد .ما از اینکه او را در اختیار داریم بسیار خوشحال هستیم و برای انتقال او هرگز با تیمی مذاکره نداشته ایم "

" او در اینجا رشد کرده و حالا نگاه تیم های زیادی بدنبال او است ، اما اینجا خانه ی پوگبا است و احتمالا او سال ها با ما خواهد ماند "

" توز بازیکن فوق العاده ای است که در مجموعه خوبی هم بازی می کند . او انرژی زیادی دارد و با قدرت زیاد کارمی کند . برای گل زدن در بازی تلاش بسیار خوبی دارد و از داشتن او خوشحالیم . او بازیکنی است که کار را برای دیگر بازیکنان بسیار راحت می کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: